livet på landet

förra veckan, jag och mitt hjärtegull hemma i våran gamla gemensamma lägenhet.

 

förövrigt jag har självmant följt med till världens ände. sitter på landet och funderar på vad jag gör här, det går ju inte ens att sola? hemma i sthlm känns det alltid som en bra idé att åka bort ett tag, men så fort bilen rör sig utanför tullarna och viltstängslet plötsligt upphör kommer paniken.

men jag överlever nog, jag är ju ändå knappt här i 24 timmar. jag har min dator med mig, jag har alla kanaler på tv och jag har min mobil bredvid mig. civilisationen flåsar mig i nacken, snart är jag hemma igen.


Kommentarer
Postat av: sassi

tja snygg. kul att du håller igång med bloggis :)

jag har haft lite utav en likvskris plus att challeballe för hospitilariserad. men jag e back on track snart. kommer du förbi o hälsar på snart perhaps?

Postat av: åsa

oj, livskris låter inge bra. men mår han inte bättre nu då? har du hört nåt?

jo jag tänkte på det, vi får planera in nån helg kanske, grejen är ju att jag inte kan åka på mitt pendlarkort till dig, vilket suger. men får väl köpa en enkelbiljett istället då. när passar dig?

2009-09-07 @ 19:18:42
URL: http://ousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback